Ovidiu & Oana - data cununiei religioase 14.07.2013 - partea II


5. Unde ati facut petrecerea, ce fel de tort ai avut?
Petrecerea s-a desfasurat in doua etape, in data de 18 august 2012 am facut cununia civila si am rezervat o incapere la Castelul Printului Vanator din Turda, cu persoanele apropiate noua (familia si cativa prieteni), iar in data de 14 iulie 2013 am facut cununia religioasa si petrecerea la Sun Garden Resort & Spa din Cluj-Napoca. Ambele locatii sunt extraordinar de frumoase, le recomand cu mare drag.

Tortul de la nunta a fost unul in forma de sfera de la Cofetaria Friandisse, din musse de citrice cu ciocolata si fulgi de migdale.

6. Dj sau formatie?
Am avut si Dj si formatie, am chemat un dj profesionist care ne-a asigurat toata partea de sonorizare, lumini si gehata carbonica, un staroste-interpret extraordinar de talentat, care, la randul sau a venit si el cu formatie, plus cvartet.

7. De unde ti-ai cumparat rochia de mireasa si accesoriile?
Am purtat 3 rochii de-a lungul cununiilor si a petrecerii.
Prima rochita, cea de la cununia civila am achizitionat-o din magazinul de rochii Altesse din Pitesti, face parte din colectia Terani Couture. O rochie spectaculoasa care m-a facut sa ma simt extraordinar de bine, in ciuda faptului ca are trena, este foarte comoda si usoara. La aceasta rochie am purtat o pereche de sandale argintii de la Il Passo, o posetuta argintie de la Accessorize si o pereche de cercei argintii de la nasa (ca sa am si ceva imprumutat :) ).

Rochiile pe care le-am purtat in ziua cununiei religioase si la sala le-am achizitionat de la Bien Savvy din Cluj-Napoca. Am imbracat la cununia religioasa rochia Fame and Fortune din Colectia Bien Savvy, inclusiv la prima parte a petrecerii de la sala, la care am accesorizat un set de bijuterii Swarovski cu piatra verde-albastrui facute la comanda la Baia Mare si  pereche de sandale de culoarea albastru royal cu argintitu de la Veronesse. Aceasta tinuta a fost intregita de un voal lung din matase 100% naturala, cu dantela din fir de matase pe margine lucrata manual, achizitionat de la Bien Savvy si o diadema din cristale de la Promesis.

In a doua parte a petrecerii am imbracat rochia French Love din colectia Bien Savvy la care am accesorizat un set de bijuterii Swarovski cu pietre in acelasi ton cu sandalele. Setul Swarovski l-am facut la comanda in Baia Mare, iar sandalele le-am cumparat de la Il Passo. La aceasta tinuta am achizitionat de la Promesis si un voal scurt cu scristale si o pereche de balerini din dantela de la un magazin de accesorii mireasa (nu imi mai aduc aminte cum se numea). Aceste doua rochii au fost o alegere foare buna, sun de calitate superioara si au o tinuta de exceptie, au meritat toti banii.

8. Ce ne poti spune despre make-up-ul pe care l-ai avut si despre manichiura?
Make-up-ul mi-a fost realizat de Anca Cotza din Cluj-Napoca, a fost unul mai extravagant in ton cu bijuteriile si sandaluele ce le-am purtat. As putea spune ca am fost inspirata de culorile penelor de paun.
A iesit foarte bine, am fost mai mult decat incantata de rezultatul final. Manichiura, pe unghia naturala de altfel, mi-a fos realizata cu ajutorul fetelor de la Pink Diamond din Cluj-Napoca. Am avut dantela pictata si pietre de culoarea albasttru royal.

9. Ce flori ai ales pentru buchetul de mireasa?
Pentru buchetul de la cununia civila am ales Hortensie, Astromelie si Frezie, in culori de roz alb si mov. Buchetul meu de mireasa pentru cununia religioasa l-am ales din brose, pene de paun si dantela, l-am comandat din Bucuresti de pe un site de profil, iar cel pe care l-am aruncat pentru o viitoare mireasa a fost din Hortensie , Irisis si Frezie in culori de albastru, mov si alb.

10. Care au fost cele mai emotionante momente ale nuntii?
Cel mai emotionant moment al nuntii a fost dansul nostru pentru care am exersat destul de puin, tin sa precizez ca nu au fost emotii placute :) . Insa emotiile cu adevarat placute au fost acelea in care a venit Ovidiu dupa mine, acasa :) .

11. Ati luat cursuri de dans?
Da, insa pentru o perioada scurta de timp deoarece eram limitati de programul de lucru al sotului meu si reuseam sa mergem doar la inceputul sau la sfarsitul saptamanii, insa ne-am descurcat pana la urma.

12. Unde ati petrecut luna de miere?
Luna de miere urmeaza sa o avem, vrem ceva deosebit :) .

13. Ce ai schimba la nunta ta daca ai putea da timpul inapoi?
Absolutt nimic, a fost o zi de neuitat de care imi aduc cu mare drag aminte.

14. Un sfat pentru viitoarele mirese:
Acelasi sfat pe care l-am primit si eu... sa profit la maxim de acea zi, trece foarte repede, si vor reusi astta doar lasand toate grijile de o parte! :)




















Un comentariu:

  1. Salut. Imi doresc sa fac cununia religioasa in Capela de la Sun, sti cumva daca este sfintita? Preotul nostru spune ca trebuie sa fie ca sa putem face cununia acolo. Merci!

    RăspundețiȘtergere