Diadema (Tiara) perfecta!




Ce ar fi o printesa fara o diadema? Este adevarat,… diadema sau tiara (varianta engleza), nu o putem purta decat atunci cand suntem mirese!  Diademele si tiarele sunt accesorii ce se regasesc frecvent la miresele care isi doresc sa se simta “printese” pentru o zii. Cu atat mai mult daca dimensiunea acestora si cristalele se incadreaza in tematica nuntii. 

O diadema din cristale, perle sau ornata cu strasuri sralucitoare se poate incadra cu succes intr-o nunta moderna, care isi doreste sa transmita un aer elegant. Acest accesoriu este foarte usor de prins in par, indiferent de coafura aleasa.
















































































7 comentarii:

  1. de unde se pot achizitiona astfel de tiare??
    pt ca mi-au placut ff mult !

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,

    cu greu am reusit sa regasim contactul celor care distribuie astfel de accesorii, dar iata, ca intr-un final fericit l-am gasit:
    http://www.bridalstylesboutique.com

    Cred ca poti comanda si on-line!
    Iti dorim mult succes si ne-am bucura tare mult daca ne-ai tine si pe noi la curent cu comanda acestor diademe! ;)

    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. superbe! cu siguranta voi purta tiara la nunra mea;) Multumesc pt acest info minunat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sint deosebit de frumoase.Ceva asemanator sau o imitatie pe un site romanesc unde as putea gasi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Torina,

      dupa cum am specificat si mai sus, aceste accesorii le poti gasi pe site-ul:
      http://www.bridalstylesboutique.com

      Le poti cumpara si online!

      O zi frumoasa si mult succes!

      Ștergere
  5. cum pot sa comond si eu o diadema sau o tiara pentru ca am sunat la numarul care mi la accesat blogul lor din america si nu imi raspunde nimeni si chiar as dori sa fac o comonda am nunta in curand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incearca sa ii conactezi si printr-un e-mail... poate te vor contacta ei!

      Ștergere