Andreea & Cosmin - data nuntii 10 Mai 2012


 Vand rochie de mireasa Bien Savvy
Rochie realizata din satin si dantela frantuzeasca aplicata manual. Rochia este in linie de "A", cu bretelute din dantela.
Masura rochiei este 40. 

Rochia este insotita de husa.
Bonus - pantofii de mireasa Ivory cu fluturasi mov - masura 38.
Pret de cumparare: 8000 ron
 
Pret de vanzare: 2000 ron negociabil
Date contact:  
Andreea  
Tel: 0767 719 890  
Adresa e-amil: paladeandreea88@yahoo.com 

Interviu: 

1. Cum v-ati cunoscut?
Povestea noastra de dragoste a inceput in iarna anului 2008, acum 6 ani de Mos Nicolae! El a fost cadoul meu din partea mosului! Ne-am cunoscut, culmea, in club, in Turabo Bucuresti!

2. Cand te-a cerut in casatorie si cum ai primit inelul de logodna?
Iubitul meu nu este genul de persoana romantica, eu sunt romantica in relatia noastra! Dar atunci cand m-a cerut mi-a depasit toate asteptariile! Nu banuiam nimic... ma cerut la Paris, la Turnul Effel!

3. Ce tema a avut nunta si cum au decurs pregatirile?
Tema la nunta noastra a fost ocupata de catre fluturasi de culoarea mov! Ne-am ocupat din timp de nunta iar cand a venit marele eveniment am fost foarte relaxati!

4. Ati avut un buget pentru nunta?
Da, am avut un buget! Dar socoteala de acasa cu cea din targ nu s-a potrivit! Evident ca au fost costuri neprevazute si s-a depasit bugetul.

5. Unde ati facut petrecerea, ce fel de tort ai avut?
Petrecerea a avut loc la Presidential Ballroom Pipera - Bucuresti. Tortul a fost in trei culori: un strat de ciocolata, unul de ciocolata cu lapte si unul de lapte.

6. Dj sau formatie?
Am avut doua formatii: una din Iasi (cafe concert, international, populara etc) si o formatie greceasca (sotul si familia lui au si cetatenie greaca).

7. De unde ti-ai cumparat rochia de mireasa si accesoriile?
Rochia de mireasa, crinolina si voalul le-am cumparat de la Bien Savvy, pantofii de la Giulio iar accesoriile de la Calin Events.

8. Ce ne poti spune despre make-up-ul pe care l-ai avut si despre manichiura?
Manichiura a fost facuta din gel cu modele diferite pe fiecare unghie, din flori in combinatie alb cu roz. Pentru machiaj am optat pentru gene false, cu un pic de roz la ochi! Am vrut un aspect mai natural.

9. Ce flori ai ales pentur buchetul de mireasa?
Buchetul de mireasa a fost facut de catre floraria Iris, si lucrat manual! Arata ca un trandafir Ivory imens cu un pic de mov.

10. Care au fost cele mai emotionante momente ale nuntii?
Cele mai emotionante momente au fost atunci cand m-a vazut el pentru prima oara imbracata in mireasa si la biserica, emotiile au atins nivelul sprem.

11. Ati luat cursuri de dans?
Nu am luat cursuri de dans, am lasat totul sa decurga normal! Ne-am lasat purtat de atmosfera de vis creata.

12. Unde ati petrecut luna de miere?
Luna de miere am petrecut-o in Rodos - Grecia.

13. Ce te-a inspirat din blog-ul nostru?
Totul! E un blog cu bun gust si de mare ajutor atat petru viitoarele miresici cat si pentru actualele "neveste"!

14. Ce ai schimba la nunta ta daca ai putea da timpul inapoi?
Mi-ar fi placut sa ma pot implica mult mai mult! Din pacate, am un servici care imi ocupa tot timpul! Lucrez zilnic cate 12-14 ore! Rare erau momentele cu cate 8-10 ore de munca!

15. Un sfat pentru viitoarele mirese.
Sa fie cat mai relaxate, sa se lase purtate de vant! Si sa faca totul din timp! E cea mai importanta zi din viata unei femei,








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu