Andra & Mihai



 Vand rochie de mireasa Intuzuri Adelphi
Rochia este realizata din tull de matase cu aplicatii din dantela lucrata manual. Rochia a fost achizitionata din salonul Isa'Dorable.
Masura rochiei este 36.

Rochia a fost purtata cu tocuri de 11 cm, eu avand inaltimea de 1,60 m.
Trena este prevazuta cu sistem de prindere pentru a putea fi prinsa in timpul dansului.

Pret de vanzare: 3000 ron
Date contact:
Andra
Tel: 0728  928 031
Adresa e-amil: m_ambra87@yahoo.com

Interviu:

1. Cum v-ati cunoscut?
Ne-am cunoscut la inceputul facultatii, prin intermediul unor prieteni comuni. E amuzant faptul ca la inceput nu imi atragea deloc atentia, dar dupa cativa ani de prietenie, am inceput sa il vad cu alti ochi.

2. Cand te-a cerut in casatorie si cum ai primit inelul de logodna?
M-a cerut in casatorie dupa 9 luni de relatie, inelul fiind surpriza dintr-o jucarie de la Mc'Donalds, jucarie pe care vroiam sa o arunc chiar. Doar ca a insistat foarte tare sa vad ce jucarie mi-a picat. Nu mi s-a parut nimic suspect. Si cand am deschis era inelul. Bineinteles ca dupa ce l-am vazut a urmat si clasica intrebare. A fost foarte amuzant si emotionant in acelasi timp.

3. Ce tema a avut nunta si cum au decurs pregatirile?
Nu am avut o tema anume. Pregatirile au decurs foarte bine, avand in vedere faptul ca am avut un an si jumatate la dispozitie. Foarte multe emotii. Foarte stresant in ultimele doua saptamani inainte de nunta.

4. Ati avut un buget pentru nunta?
Da, am avut un buget, pe care l-am si depasit, dar nu cu mult.

5. Unde ati facut petrecerea, ce fel de tort ai avut?
Petrecerea a avut loc in Ploiesti, la Restaurant Plaisir, sala Gold Room. Tortul a fost clasicul becolade cu martipan alb si decorat cu flori naturale.

6. Dj sau formatie?
Formatie.

7. De unde ti-ai cumparat rochia de mireasa si accesoriile?
Rochia si accesoriile le-am cumparat de la Isa'Dorable. A fost rochia perfecta. Nici nu indrazneam sa visez in a o gasi.

8. Ce ne poti spune despre make-ap-ul pe care l-ai avut si despre manichiura?
Am optat pentru un make-up cat mai natural, la fel si la unghii. Imi plac lucrurile simple.

9. Ce flori ai ales pentru buchetul de mireasa?
Trandafiri albi.

10. Care au fost cele mai emotionante momente ale nuntii?
Valsul clar! Mi-a fost frica teribil sa nu ma incurc, sa nu cumva sa ma impiedic in rochie, dar totul a iesit foarte bine.

11. Ati luat cursuri de dans?
Da.

12. Unde ati petrecut luna de miere?
Am plecat intr-un mini-circuit prin Europa pentru 2 saptamani.

13. Ce te-a inspirat din blog-ul nostru?
Rochiile de mireasa. Si acum ma emotionez cand vad o rochie. E un llucru unic pe care il porti o data in viata. Clar trebuie sa te reprezinte.

14. Ce ai schimba la nunta ta daca ai putea da timpul inapoi?
Nu cred ca as schimba ceva, nu pot sa zic ca a fost totul perfect, dar a fost a mea si asta a facut nunta perfecta pentru mine. As lua-o de la capat oricand.

15. Un sfat pentru viitoarele mirese.
Sa se bucure de fiecare moment din nunta lor, pentru ca e unica.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu