Eugenia & Sorin



... Sa va explic deci in mare de unde m-am inspirat in alegerea rochiei/accesoriilor... Intotdeauna chiar si in viata de zi cu zi imi doresc sa evit uniforma... de aceea imi place mult mai mult sa imi fac haine la comanda, decat sa-mi cumpar din oras. Iasul sta inca foarte prost la acest capitol. Nu exista diversitate. Ma bucur enorm ca au aparut fft multi tineri designeri unii chiar fft talentatli. Sunt si adepta "produs in Romania".
Mi-am dorit fft mult sa-mi fac rochia in Bucuresti la un designer tanar, dar, din pacate locul de munca nu mi-au permis drumurile la Bucuresti. Un drum insa l-am facut pentru incaltaminte, si anume, la Mihai Albu. O pereche de incaptaminte de 14 cm.. cu care pot sa va spun ca am dansat toata noaptea non-stop. :)

Coronita de trandafiri bineinteles mi-am facut-o la o tanara foarte talentata, din Iasi, EugeniaMoi(pe Facebook). Normal ca mi-am modificat-o eu si pe asta :) Nu mi-am dorit voal (dar nu am scapat), de aceea am si ales acest accesoriu.

Am lasat rochia la urma, pentru ca, cred ca sunt printre putinele mirese, daca nu singura, :) , care nu am probat nicio rochie de mireasa din magazine :). Am avut un model in cap, care mi-a reusit foarte bine, dupa parerea mea. M-am inspirat de la o rochie a lui Zuhair Murad in combinatie cu o rochie Dilek Hanif :) si cu ajutorul designerului de la Nanette a iesit ce ati vazut. Mi-am dorit sa fie si o rochie comoda si de aceea dupa valsul mirilor... trena am dat-o jos si rochia a ramas toata scurta. :)

Nu pot sa zic decat ca a fost o rochie laudata de toata lumea, desi unii au fost sceptici cand au auzit ca o vreau scurta. :)

Si locul unde am facut nunta m-a inspirat si anume http://www.lord-gust.ro/ cu o gradina superba, cascada si fantani arteziene.






















5 comentarii:

  1. stiu rochia lui zuhair, si eu m-am indragostit de ea. am gasit-o pe un site care vinde imitatii dupa rochii de designer dar facute in China :) si era vreo 600 dolari :)
    foarte frumoasa a iesit oricum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea cred ca stiu la care rochie te referi.. La aceasta? (prima din articol):
      http://nuntacustil.blogspot.ro/2012/05/rochii-de-mireasa-blush-roz-prafuit.html#
      si acestea doua aduc cu rochia Eugeniei:
      http://3.bp.blogspot.com/-LPnUYvgVSYo/TfhuAkfmmvI/AAAAAAAAAQM/xasLLKalbME/s1600/zuhair-murad-couture-fall-winter-2011-2010.jpg

      si aceasta:

      http://1.bp.blogspot.com/-eyly_B7Yc2o/Tfht1bpd5wI/AAAAAAAAAQE/qHpp_CT6lbc/s1600/zuhair-murad-2011-couture-mullet-dress.jpg

      :) Stiu ca pretul real sunt undeva la 20.000 - 30.000 euro
      :)
      Sunt superbe... Si rochia mea a fost asemanatoare numai ca lunga... :D

      Ștergere
  2. Deci super originala nunta...superba si rochia, a mers perfect cu coronitza si ador micile detalii gen fluturasii de pe tort regasiti si pe muffins si suvenirurile ...cred ca a fost o nunta superba..Felicitari mirilor! si desigur Casa de Piatra! Eungenia nota 100 cu felicitario pentru look-ul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :* Multumesc pentru comentariu! Sunt intr-u totul deacord cu tine!!!

      Ștergere
  3. Absolut superba rochia ! De vis :)...

    RăspundețiȘtergere