Isabela & Enrique - data nuntii 8&15 octombrie 2011 - nunta din Ramania


Iata aici si primul articol de la nunta lor: Isabela & Enrique - data nuntii 8&15 octombrie 2011 - nunta din Spania



8. De unde ti-ai luat rochia de mireasa si pantofii? Cine te-a machiat si coafat?

Cu rochia de mireasa a fost o intreaga poveste. Am inceput proband ca toate miresele zeci de rochii... Dupa primele doua magazine am inceput sa fiu dezamagita deoarece nu gaseam nimic care sa imi placa in totalitate. Vroiam o rochie cu dantela, cu trena lunga si multe perlute.... pana ce intr-o zi pe acest blog (si cel anterior) cineva mi-a ascultat oful si m-a trimis la o croitoreasa, as zice eu exceptionala. Si asa mi-am facut rochia in Romania. Nu am reusit sa vin decat de doua ori la proba, insa cand m-am dus sa o iau acasa mi-au dat lacrimile de fericire. Nu imi venea sa cred ca era pentru mine si ca era atat de perfecta....
Pantofii i-am luat de pe net din Anglia si m-au costat 69 £ si ce-i drept am patimit ceva cu ei, dar cum spune zicala baba sufera la frumusete!
In Spania am purtat o voaleta confectionata de modista ce mi-a cusut rochia. Tot dansa mi-a facut cadou paharele de miri, pernuta de verighete si acele cu perle si cristale pentru buchetul meu.
La capitolul machiaj in Spania am fost foarte dezamagita deoarece la proba mi-a facut ceva, iar in ziua nuntii cu totul altceva. Dar asta e... In Romania in schimb am avut mare noroc sa o intalnesc pe Raluca Serban, un make-up artist exceptional din Targoviste ce m-a facut sa arat ca o papusa. De coafura s-a ocupat Cristi si asta intr-o jumatate de ora.
Manichiura mi-am facut-o eu singura in Romania... si mai exact in ziua nuntii la 6 dimineata, deoarece nu am avut timp. Cu o zi inainte a trebuit sa merg la modista la cateva sute de kilometri sa imi repare rochia... cum o purtasem in Spania a trebuit sa o duc la curatat, iar cei de la curatatorie mi-au facut o mare surpriza rupand-o!!! Dar am trecut si peste asta.

9. Ce flori ai ales pentru buchetul de mireasa?
Trandafiri rosii bineinteles. Pentru lumanari am ales trandafiri albi si orhidee.

10. Care au fost cele mai emotionante momente ale nuntii?

In Spania cand am plecat de acasa spre locul ceremoniei tremuram si eu si tata ca o piftie. Insa cand am vazut cum ma asteptau mirele meu si minunata lume ce ne iubea mi-au cam trecut toate emotiile.In Romania m-am emotionat foarte tare la cantecul miresei cand am vazut-o pe mama plina de lacrimi.

11. Unde ati petrecut luna de miere?
Luna de miere am petrecut-o in Riviera Maya, Mexic. Desi ne-a prins un uragan destul de urat pe acolo am profitat din plin de fiecare zi; am facut scuba, tirolesa si am inotat cu delfinii; toate niste experiente minunate ce merita traite!
12. Ce ai schimba la nunta ta daca ai putea da timpul inapoi?
Ce-i drept dupa ce pleaca tot alaiul ne punem si analizam... eu am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa fim atat de dure cu noi insine deoarece criticam munca si efortul nostru. Nu as schimba nimic cred... nici macar pe cucoana de la machiaj... pentru ca a fost munca mea si a sotului meu, doua nunti organizate numai si numai de noi!
Singurul lucru de care imi pare rau este ca nu am putut face sa dureze aceea zi mai mult... pentru ca a fost ziua mea, ziua in care am fost mireasa, un moment unic si magic in viata!

13. Un sfat pentru viitoarele miresici


Sa traiasca ziua din plin pentru ca din pacate trece atat de repede....

In masura posibilitatilor recomand o sedinta foto dupa nunta, pentru ca atunci mirii sunt mai relaxati. Si sa se gandeasca in primul rand ca fotografia dureaza o secunda,amintirea o viata!-vorbele fotografului meu Daniel Dumbrava.
14. Cu ce te-a ajutat blogul nostru
Pai...in primul rand cu multe multe idei si poze.... si ce-l mai important... ma ajutat sa gasesc rochia visurilor mele!!!! Si pentru asta nu am cuvinte sa multumesc!!!

Nunta din Romania

































Decoratiuni sala










Sedinta foto de dupa nunta






































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu