Rochia de mireasa scurta




Rochiile de mireasa scurte sunt unice si ideale pentru miresele nonconformiste care prefera sa ocoleasca putin traditia in favoarea a ceva diferit, original si comod. Nu multe mirese se incumeta sa aleaga o astfel de rochie, insa foarte multe modele sunt atat de extraordinare incat te pot convinge. Iar daca un model te-a inspirat cu adevarat, poate sa devina cu usurinta rochita de cununie civila, daca preferi pentru cununia religioasa o rochie de mireasa clasica.

Rochiile de mireasa scurte reusesc cu fiecare an care trece sa acapereze inca putin din piata, designerii oferind din ce in ce mai multe modele, deosebite prin selectia de materiale, originale prin detaliile feminine si potrivite oricarei siluete prin croiala delicata. Cu siguranta v-am starnit curiozitatea, asa ca iti oferim o selectie a rochiilor scurte de mireasa care se potrivesc tendintelor din 2011-2012, rochii care impresioneaza prin linia moderna si feminina:




























































12 comentarii:

  1. sunt minunate. acum am sursa de inspiratie. nu stiu insa daca voi gasi materialele potrivite dar sigur voi avea o rochie deosebita

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumim frumos pentru acest mesaj! Ne bucuram ca iti sunt de folos aceste imagini! Cu siguranta vei fi o mireasa minunata si sigur vei gasi materialele potrivite pentru rochia ta de mireasa! Si eu mi-am facut rochia de mireasa asa cum mi-am dorit-o, pe comanda, si desi am cautat mult materialele dorite, le-am gasit si astfel rochia mea a iesit asa cum am visat! Mult succes in toate si ti-am fi recunoscatoare daca ne-ai arata si noua poze de la nunta ta! ;;) :-*

      Ștergere
  2. CHIAR MA GANDEAM CA VREAU O ROCHIE SCURTA! ACUM M-AM CONVINS,SUNT LA FEL DE SPECTACULOASE SI FOARTE COMODE :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Da...depinde foarte mult de atitudinea miresei care poarta o asemenea rochie si de stilul ei! Daca iti faci o rochie de mireasa scurta, poate ne trimiti si nou o fotografie sate vedem :D

      Succes in toate!

      Ștergere
  3. exista un magazin unde pot gasi aceste rochite?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rochiile prezentate in acest articol sunt menite sa inspire fiecare mireasa, dornica sa poarte o rochie unica si indrazneata, insa cu siguranta vei putea gasi rochia de mireasa dorita daca te interesezi la diferite case de moda care au rochii de mireasa! Mult succes! :)

      Ștergere
  4. Sunt frumoase si spectaculoase. Mi-am creat rochita in minte si sper sa fiu in stare sa mi-o cos singura (asa cum mi-am propus). Cele prezentate mi-au confirmat ca atitudinea face tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este! Atitudinea inseamna totul la o astfel de rochie! Cu siguranta vei reusi sa ti-o realizezi singura! Ne-ar face mare placere sa te vedem mireasa :) Vei avea o rochie model unicat si deosebita! :*

      Ștergere
  5. Sunt minunate!!!! Daca pana acum visam la o rochie stil printesa, acum m-am hotarat; o sa fie scurta....abia astept ziua cea mare:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ne bucuram ca am reusit sa te ajutam prin acest articol, in alegerea rochiei de mireasa! Este intr-adevar o rochie plina de personalitate!
      Poate ne trimiti si noua fotografii sa te vedem mireasa intr-o rochie scurta! <3
      :*
      Mult succes in pregatirile pentru marele eveniment!

      Ștergere
  6. Foarte frumoase rochiile, si eu imi doresc o rochie scurta, mai ales pt ca sunt mica de statura. Va multumesc pentru modele :) .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adina, iti multumim pentru acest mesaj! Ne bucuram ca ai gasit util acest articol!
      Mult succes in realizarea rochiei dorite!

      Ștergere