Buchete cu si din…. nasturi!




Daca intr-un aricol anterior am vorbit despre buchete confectionate din bijuterii, de aceasta data vorbim despre buchete confectionate din nasturi! Ceva cat se poate de original! Nu toate miresele folosesc flori naturale pentru buchetul de mireasa, cel pentru domnisarele de onoare sau de nasa, fie datorita faptului ca vor sa-l pastreze ca amintire pentru mult timp, fie pentru ca vor ceva unic. Dintre materialele folosite pentru florile din buchetul miresei se numara matasea, nasturii, brosele sau hartia, penele sau florile facute din pasla.

Pe site-urile de accesorii handmade, artizanii propun buchetele de mireasa realizate din zeci, chiar sute de nasturi

Poate fi realizat de oricine care are la dispozitie multi nasturi, cateva structuri de sarma si foarte multa rabdare. Este unul dintre cele mai inedite buchete existente. In functie de preferintele miresei, buchetul poate fi confectionat in diferite forme sau diferite culori. De regula, se cos cate trei nasturi unul peste altul si se mai adauga cate o margea sau un alt ornament, iar rezultatul este un buchet foarte vesel, original si unicat!

Poti, de asemenea, sa folosesti ca tematica pentru nunta ta, nastrele! Poti decora sala cu nasturi, poti face cocarda pentru mire si rude din nasturi… tortul il poti decora cu nasturi din martipan…iar lista poate continua!

Iti recomandam Studio Button! Poti apela cu incredere pentru orice accesoriu confectionat din nasturi: buchete de mireasa, de nasa sau de domnisoara de onoare,... cocarde pentru invitati si mire, bijuterii, accesorii de par,...marturii... iar lista poate continua! Intra pe www.studiobutton.ro si afla mai multe detalii!

Buchete din nasturi:

Buchete cu nasturi:
Decoratiuni pentru mese:




13 comentarii:

  1. La Studio Button gasiti buchete de mireasa lucrate manual din nasturi. Ele sunt nonconformiste, dar de foarte mare efect. Nasturii se pot combina si cu flori naturale sau artificiale. www.studiobutton.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. MINUNAT! SUPERB.....n-am crezut ca am sa o vad si pe asta! FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim pentru mesajul tau, Anonim! Ne bucuram ca ti-a placut articolul nostru! Ne mai asteptam pe bolg! ;)

    Cu drag, Echipa Bien Savvy :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonimul se numeste Amelia, dar nu am stiut cum sa completez.Si eu fac multe lucruri hand-made, dar tehnica aceasta nu o stiam.FELICITARI inca o data!

    RăspundețiȘtergere
  5. Amelia, ma gandeam eu ca numele tau nu este 'Anonim', insa nu am stiut cum sa iti spun! :) Sper ca nu te-ai suparat pe mine!

    Si eu sunt pasionata de lucruri facute de manutele mele... mai nou m-am apucat sa-mi fac bijuterii din Fimo :D ... Tu? ce lucrusoare hand - made faci?

    Multumim tare mult pentru mesaje, Amelia!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar ca mi-ati dat o idee trasnet de mega de super si unica printre cunoscutii mei.chiar ma intreb cum ai putea sa faci o nunta cu tematica dar vio mi-ati aratat cum. N-A-S-T-U-R-E-L-E cea mai originala tema pt o nunta; pana acum nu am gasit decat teme pe culori.sunteti geniali o sa ma documuntez in domeniu.acum ca am rezolvat cu decoratiunile si florile mai ramane rochia [care am rez si p-asta o sa imi cumpar cea mai simpla rochie de mireasa FARA CRINOLINA(cred) si o voi decora eu cu multi nasturi colorati :) ]. si ca marturii cred k am sa le ofer cate o punguta cu nasturi :)) .super multumesc mult. sunt mega entuziasmata si abia ast marele moment. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Camelia, este o idee unica! :) Este o tema originala, iar daca ti se potriveste e super!!!

      Cat despre rochia ta, cu siguranta va arata super!!! Vei avea o rochie unicata! :)
      Ne-ar placea sa vedem fotografii de la nunta ta!!!

      Multumim mult pentru comentariu si ne bucuram mult ca iti place si iti este util blog-ul nostru!
      Pupam :* :*

      Ștergere
  7. cata indemanare!...arata superb!imi place foarte mult cel cu verde.
    in numarul trecut al revistei Mireasa am vazut buchete de mireasa realizate din bijuterii!efectul este spectaculos!
    Alina si Florin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa... buchetele facute din bijuterii sunt preferatele noastre!
      Am facut si noi cred ca 1 sau 2 articole...iar in unul am prezentat pas cu pas cum se face un buchet din bijuterii! :) ;)

      Ștergere
  8. am gasit postarea,sunt superbe!...sunt cateva acolo care ''imi fac cu ochiul''.
    Alina si florin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Mda.. sunt frumoase si minunate, numai ca sunt destul de costisitoare! :*

      Ștergere
  9. daca se poate as dori detali pas cu pas cum se confectioneaza un buchet din nasturi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te poti inspira din articolul: "Cum sa faci un buchet “pretios”?"

      http://nuntacustil.blogspot.ro/2011/09/cum-sa-faci-un-buchet-pretios.html

      Ștergere